Selamat Membaca Cerite Kehidupan Yang Saya Lalui

Segala cerite yang terkandung di dalam blog ini hanya sekadar hiburan dan sebagai kenangan untuk saya dan keluarga di masa hadapan...

Friday 8 April 2011

lagi pengarang jantungku

Nie plak anak aku yang sulung Isqandar Haqimi namenye. Umur 10 tahun. Dia la anak yang banyak membantu aku... Along, ibu sayangggg Along...



Haa... yang pompuan nie plak satu-satunye anak dara aku.  Dia bahasakan diri dia kakak. Nama dalam mykid Nur Athirah Yasmin. Yang sebelah 2 da tentu la si bushuk aku 2. Anak2 aku nie tiga-tiga orang lahir ikut tingkap (ceaser). Jadinya 3 orang nie je la pengarang jantung yang aku ada. Doktor da tak kasi aku beranak lagi dia takut aku mati cepat katanye nanti tak ber'ibu' plak anak-anak aku nie.  Takpe jangan tamak ye dak.




Dannnn yang utamanya inilah pengarah jantung ku yang dok kat top list dalam carta hatiku... sape lagi kalu bukan che abang sayang. Kalu takde che abang sayang nie mana la nak datangnye tiga lagi pengarang jantung 2 kan....

No comments:

Post a Comment