Selamat Membaca Cerite Kehidupan Yang Saya Lalui

Segala cerite yang terkandung di dalam blog ini hanya sekadar hiburan dan sebagai kenangan untuk saya dan keluarga di masa hadapan...

Thursday 28 April 2011

Tayar Encik MYVIku Bocorrrr

Malam tadi pas anta kuah laksa umah Nurul aku ajak la che abang ku ke COSMO nak beli barang dapur cket. Dah selesai membeli aku pun masuk dalam kete dan che abang ku terus drive konon nak g beli burger untuk anak-anakku. Pastu che abangku merungut stereng kete berat sebelah. Da la 2 dia kata beratnye sebelah aku plak..aik... rasanya tadi idak le plak aku makan ape-ape kat dalam COSMO 2 pasai ape plak berat bleh bertambah. Che abangku turun dari kete terus garu kepala yang tak gatai... Tayar Encik MYVI dah bocor... Che abang drive pelan2 cari tempat terang n terpaksa la dia menggulung kain pelikatnye untuk menukar tayar spare.  Abis kuar peluh lelaki dia... cian che abangku... hehehe... Dekat setengah jam jugak la baru selesai. Dah selesai baru la leh pegi beli burger kan anak-anak.... tapi untuk anak-anak je la, mak paknye dah kenyang makan nasi balik kerja tadi...
K la...nak balik dah nie.. esok nak AL. Cuti persediaan minda....kot2 ada berita terkezut sempena HARI PEKERJA... harap-harap adalah berita baik dari PAK MENTERI...hehehe...

No comments:

Post a Comment